Soft24 is 'n gratis URL aanstuur dienste (URL herleiding) sodat enigiemand op enige bestaande URL neem en verkort dit. Tik net / plak 'n URL in die kassie hieronder om dit te verkort en die kort URL sal stuur om die lang een. Jy kan persoonlike jou skakel - stel wagwoord aantal gebruike, verval datum, maak dit openbaar of privaat en kies die gewenste naam. Is jy Ontwikkelaars Jy kan ons API te gebruik vir 'n maklike url hantering. Voorbeeld van hierdie bladsy jy wil gaan Dit Soft24 bladsy is geskep om volgende webwerf voorskou: anonymgoto / u m.108game / wedstryd / pen-cracker Hierdie voorskou bladsy is vir sekuriteit redes, ons het t jy lei na 'n webwerf kan jy don t wil gaan. Voor voort te gaan na die bladsy, asseblief, maak seker dit is die bladsy wat jy wil sien. Die verwysing webwerf kan jy gaan besoek word nie beheer deur ons, so moet asseblief onthou om jou persoonlike inligting nie aan te gaan nie, tensy jy seker is dit is nie bedrogspul. Ook seker wees om net van webwerwe wat jy vertrou aflaai en onthou om altyd die terrein se Privaatheidsbeleid eerste. Beginners Inleiding tot moderne Hierdie webwerf sjabloon is ontwerp deur Free webwerf templates vir jou, gratis. Jy kan al hierdie teks met jou eie teks te vervang. Jy kan 'n skakel na ons webwerf vanaf hierdie webwerf sjabloon verwyder, weer jy vry om hierdie webwerf sjabloon gebruik sonder terug met 'n skakel na ons. As jy weer probleme redigering hierdie webwerf sjabloon, dan Don t huiwer om hulp te vra op die forums. Inskrywing: 04-08 Junie 08:00-17:00 Ouderdomme 3-5 Kursus Duur: 1 September 2023 tot 29 Februarie 2023 Klas Bylaes geleesde boodskappe, Tematiese Notes, Reisverslagen en Bestuur Artikels uit Swami Bodhananda Die verskeidenheid onderwerpe en temas Swamiji adresse strek vanaf menslike potensiaal ontwikkeling, bestuurs - uitnemendheid en leierskap studies om die ervaring van die boodskappe wat Gurudve skryf soms van geestelike en kulturele belang. Ons is in die proses van die argief van die briewe en notas wat gurudev geskryf aan sy dissipels, medewerkers et. al. gedurende die laaste vier dekades. As jy sou dink daar is 'n onderwerp vir 'n gemeenskaplike belang en welsyn in die brief wat gurudev aan julle geskrywe, stuur vir ons dieselfde. Ons sal gasheer vir die kies gedeeltes in hierdie bladsy. Nuwe posstukke Sri Ganesha Chaturthi Boodskap - 29 Augustus 2014 - Ganesha is die God van luisterryke begin. Geen menslike aktiwiteit moet begin sonder beroep hierdie olifant onder leiding God wat aanbid die hele Indië en Oos-Asië. Die vierde dag (Shukla Chaturthi) van die waks maan van die maand van Bhadra is die belangrikste dag vir aanhangers van Ganesja. Sommige mense glo dat Ganesja is gebore op hierdie dag, terwyl 'n paar ander sê dat Ganesja het sy olifant kop op hierdie dag. Tog is daar stories sê dat Ganesja bewys sy meerdere intelligensie oor sy jonger broer Kartikeya op hierdie dag deur die wen van die mango wedstryd. Daar is selfs stories dat sê dat op hierdie dag Ganesha overate modaka en sy maag bars en dan het hy 'n gelofte net gepofte rys eet. Daar word ook gesê dat die sekelmaan giggel sien die groot maag bars oop en die skaam en kwaad Ganesha verbied die publiek uit die lees van die maan op hierdie dag. Vandaar die gebruik Chaturthi vir oë irriteer in baie Indiese tale. Maar die ware betekenis van hierdie dag is transendensie van die drie liggame, wat verder gaan as die spel van drie energie, en die verwesenliking van die vierde dimensie van bewussyn as ons ware aard. Die Ganesja Atharva Sirsha dat Ganesja openbaar Brahman en die invoer van die mahavakya, tattvamasi. Ganesja is gebore uit die wese van Parvati in die afwesigheid van Shiva. Dit beteken dat Ganesja is die onbewuste in ons wat uitstaan as 'n brug tussen ons hoër en laer bewussyn. 'N ontmoeting met Shiva en die verlies van ego-kop en verkryging van 'n oordeelkundige stam is wat nodig is om eenheid te verkry met Shiva en die ervaring van Shiva-Sakti unie. Ganesja is die ewige simbool van geestelike herlewing en verlossing. Niks is voltooi of suksesvolle sonder Ganesja se seën. Laat ons almal sing die mantra: AUM GAM GANAPATAYE Namah. SWAMI BODHANANDA 28 Augustus 2014 College Station, Texas Guru Purnima groete - 12 Julie 2014 - Boodskap van Swami Bodhananda Die vyfde dag (Panchami Tithi) van die Shukla Paksha (waxing fase van die maan) van Vaisakha maand - is 'n onvergeetlike dag vir Hindoes en Indiese filosowe. Dit was die dag toe die grootste Hindoe filosoof en geestelike leier Srimad Bhagavad pada sankaracharya is vermoedelik gebore is. En vanjaar, Adi Sankara Jayanthi gevier op 4 Mei, 2014 Bhagavad Pada sankaracharya (780-820 nC) word beskou as een van die drie pilare van die groot gebou van Hindoe Dharma, saam met Sage Yajnavalkya (3000 vC) en Sage veda vyasa (1200 vC). Yajnavalkya op voorwaarde dat die sentrale visie van Dharma in die uitspraak. dat die heelal is een integrale web en dat die ek bewussyn is die verenigende gemeenskaplike faktor. Later, veda vyasa uitgelê dieselfde waarheid genuanseerde in die destydse sosio-politieke konteks en het die grondslag gelê vir die Indiese-Hindu kultuur en politieke ekonomie, die bevordering van individuele vryheid en sosiale harmonie. Daarna het as Hindoeïsme swak geword vanweë onbuigsaam ortodoksie en wedersyds antagonisties en onverdraagsaam sekte gees, Boeddhistiese ateïsme, Jain asketisme, Sankhyan dualisme en Charvaka materialisme geskud konvensionele oortuigings en gestel ernstige uitdagings vir die integriteit van denke en eenheid van doel in die Indiese samelewing, die jeugdige Suid-Indiese Brahmaan geleerde en savant sankaracharya was die finaal, herrysende en robuuste Hindoe reaksie op dié rebelle en teenstanders. Hy opgeruim Indiese-Hindoe denke en praktyke. Sankara was 'n groot integreerder van diverse gedagtes en praktyke. Die Advaita stelsel van godsdiens-filosofiese denke wat Sankara uitgelê op grond van die Vediese dictum van Een Waarheid - Baie Expositions nog steeds as die toppunt van sewe duisend jaar van die Indiese-Hindoe geestelike en kulturele ervaring. Sankara se blywende intellektuele bydrae was die keuse van prasthana trayi tekste - die bhagavad gita, die Brahmasutras en die tien Upanishads, as die uiteindelike heilige naslaanboeke van Hindoe Dharma saam met die stelling van die vier mahavakyas - soos die basiese beginsels van geestelike nadenke . Sankara se kommentaar op die prasthana trayi tekste word beskou as die laaste woord oor Hindu Dharma. Ander kommentators soos Ramanujacharya en Madhvacharya het net tinkered met Sankara se Grand gedagtes. Dit is hartseer dat daar nie veel bewustheid onder die massas en selfs moderne Indiese leiers oor die betekenis van Sankara en sy bydrae tot die Indiese spiritualiteit en kultuur. Deur die viering van sy verjaardag en gebuik vandag om onderrig van Advaita Vedanta, sou ons nie net betaal ons kollektiewe skuld aan hierdie groot Guru nie, maar ook bring die gees van verdraagsaamheid, verblyf en wedersydse respek 'n verdelende en konflik wêreld. Ek het geen twyfel dat Acharya Sankara die profeet van die toekoms sal wees en Advaita Vedanta die dharma van die opkomende multikulturele globale samelewing. Jai Jai Jai Sankara. Boodskap van Swami Bodhananda vir op 15 April 2014 Vishu is 'n oesfees 'n geleentheid om God te dank vir 'n oorvloed oes. Om vriende en familie te ontmoet in 'n nuwe klere oor 'n maaltyd. Om grappies kraak en geniet vuurwerke. 'N Dag om te begin met 'n nuwe hoop en idees te vra soos 'n uitbundige ram in die onbekende toekoms. Vishu is die viering van die jong, vir die jong en deur die jeug. Ouderlinge speel net tweede viool. Kinders en tieners is wakker vroeg in die oggend van die Vishu dag vir Darshan () van die spesiaal versier altaar. Hulle giggel en slinger terwyl gelei tot die heiligdom met hul oë toe. Toe 'n nuwe helder wêreld van geel blomme, vrugte, graan, goue munte en nuwe klere onthul voor hulle 'n ware fees vir die oog en verbeeldingryke gedagtes. Die oudste () van munte en klere aan al die lede van die huishouding, insluitend gaste en plaaslike help 'n geleentheid gebruik en verdiep menslike verbande. Die belangrikste oes wat Vishu vier is die bereiking van innerlike kwaliteite en die gevolglike geestelike ontwaking. Die opbloei van die Self in al sy prag. Die oes van innerlike liefde en vreugde en hulle deel met een en almal. Vishu is 'n dag van selfvernuwing. Liefde, Swami Bodhananda. Lente Retreat op Patanjali Yogasutras in Nieu-Delhi, Maart-April 2014 Swami Bodhananda sal lesings oor Patanjali Yogasutras van 3 Maart aan April 2014 in Nieu-Delhi. Plek: 15, Oos Laan, Maharani Bagh West, Nieu-Delhi Vir inligting en om te skryf aan Arun en Rumney Gulati by te woon. E-pos: Jaarlikse Sambodh op 27 Maart 2014 Die geboortedag van ons Guru Swami Bodhananda op 27 Maart word jaarliks gevier as die. Sambodh Stigting Nieu-Delhi is die organisering van die jaarlikse Stigting dagprogram op 27 Maart 2014 Tyd: 17:30 Plek: 15, Oos Laan, Maharani Bagh West, Nieu-Delhi Vir inligting en om te skryf aan Arun en Rumney Gulati by te woon. E-pos: Global Hindoeïsme Indiese Identity - vryvloeiend, open-ended Gesprek met Swami Bodhananda - 22 Maart 2014 Hindoeïsme Indiese Identity - vryvloeiend, open-ended Gesprek met Swami Bodhananda Sluit by ons aan vir hierdie gesprek Saterdagaand (22 Maart) by Kunzum Reis Cafe, Hauz Khas Village, Nieu-Delhi. Sluit aan by die Event deur Facebook hier. Kontak: Ratnesh Mathur 'n Kort introduction - - Swami Bodhananda Lesings op Isavasya upanishad 4-5 April 2014 Swami Bodhananda sal twee lesings oor die Isavaasya upanishad op 4 en 5 April 2014 gee, in Noida. Kontak: Shyam en Renu Khosla E-pos: Tel: 9811722805 openbare lesing by Indië Habitat Centre op 30 Maart 2014 Sambodh Stigting Nieu-Delhi nooi u hartlik uit en familie vir 'n openbare lesing deur Swami Bodhananda op, op: Sondag 30 Maart 2014, 7 - 08:15 plek: Gulmohar Hall, Indië Habitat Center, Lodhi Road, Nieu-Delhi Vir inligting kontak dr BP Mathur, SBS. Nalini Sharma, SBS. Rumney Gulati of SBS gedoen. Anu Khera. E-pos Lesing oor wysheid Leierskap - 28 Maart 2014 - by AIMA Nieu-Delhi Alle Indië Management Association, Nieu-Delhi is die organisering van 'n Lesing en interaktiewe sessie op Wisdom Leierskap met Swami Bodhananda op 28 Maart 2014 (Deelname net op uitnodiging of registrasie) Plek Kontak Anoobhav Sehgal, Bestuurder LMA Betrekkinge Lidmaatskap, Alle Indië Management Association, Bestuur House, 14, Institusionele Area, Lodhi Road, Nieu-Delhi 110003 E-pos. asehgal aima. in 27 Februarie 2014 - Sivaratri Boodskap - SWAMI BODHANANDA Loving alles lief te hê die Here van alle Vanjaar 2014, Shiva Ratri val op 27 Februarie. Ratri beteken nag, wat 'n mistieke term vir 'n stil, reflektiewe gedagtes, vry van vrees, bekommernis, verwagtinge en frustrasies. Die innerlike blik in toewyding aan Shiva wegneem al agitations van die gedagte. Toewyding is om te weet dat as agente van aksie en reaksie ons is deel van 'n groter geheel, dit wil sê Shiva, en het om met 'n blywende gevoel van ingebedde verantwoordelikheid teenoor alle skepsels dat ons omgewing uitmaak. Shiva is die Here van alle lewende en nie-lewende entiteite. Op die Shiva Ratri nag, wanneer die wêreld slaap, die waaksaam aanhanger wakker om die waarheid dat hy / sy is in die liefde met die dans van Shiva, gemanifesteer soos hierdie uitgestrekte heelal. Liefdevolle al is liefde vir die Here van almal. Op hierdie mees luisterryke dag, Shiva maak die derde oog en vernietig die bose wat ons gedagtes en siele gronde. Die aanhanger, wat nagwaak hou totdat die vroeë ure, is losgekoop van die slawerny van die self aanvaar beperkings en opgehef na die land van vryheid en geluk. OM Nama Shivaya Shivohum. Bhagavad Gita en Wise Leadership - lesings by AMA - 17-21 Februarie 2014 5 Lesings deur Swami Bodhananda georganiseer deur Ahmedabad Management Association 16-20 Februarie 2014. Die Bhagavad Gita Wyse Leierskap Inklusiewe ontwikkeling, demokrasie, pluralisme, menseregte, geslagsgelykheid, omgewing , groen energie, wen-wen oplossings ens is die huidige buzz woorde. Maar wat die huidige wêreld kortkom, is wys leierskap op alle terreine van menslike aktiwiteite om ons te lei uit 'n deurdringende betekenisloosheid, growwe materialisme en verlammende morele relativisme. Swami Bodhananda bespreek, in die lig van bhagavad gita, die huidige leierskap krisis toegang tot vyf temas - 1. Self weerspieëling van die wyse leier 2. Losstaande betrokkenheid 3. Die groot en die klein prentjie 4. Die Probleem van die Ander 5. veg om te wen Swami Bodhananda praat oor op 16 Februarie 2014 Swami Bodhananda sal 'n lesing by die 3de Leierskap Retreat georganiseer deur Alle Indië Management Association op 16 Februarie 2014, in Goa gee. Menslike hulpbron is geïdentifiseer as die kritieke hulpbron vir innoverende en produktiewe aktiwiteite. Swami Bodhananda beveel reflektiewe optrede in interaktiewe ruimtes soos die middel van afluister in die oneindige bron van bewussyn. 'N Nuwe strategie vir geïnspireerde leierskap. Lesings in Mumbai, sal 10-15 Februarie 2014 Swami Bodhananda twee lesings oor te gee in Mumbai, georganiseer deur Sambodh Mumbai, op 12 en 14 Februarie 2014 2014 Nuwe Jaar Boodskap van Swami Bodhananda 'n nuwe jaar is soos 'n pasgebore baba 'n bondel hoop en moontlikhede. 'N onsekere toekoms vol gevare en geleenthede. En die kontoere van die nuwe jaar sal ontvou as individue, gemeenskappe en nasies maak keuses volgens hulle eie belange en aspirasies, gelei deur hul perspektiewe, kennis en self-persepsies. 'N opkomende globale bewussyn word dikwels in die wiele gery deur sektariese vooroordele en primitiewe vrese en antagonisme. Die hoogste menslike ideale soos liefde, vryheid, geregtigheid en gemeenskap is oral gefrustreerd deur die mens se sinnelose strewe na mag, duiten en plesier. 2013 was hopeloos in baie opsigte, maar daar was ook baie onbesonge dade van genade en liefde, moed en deernis, wat die vlam van hoop helder gehou. Toe ek sien groen lote en klein blommetjies in rotsskeure, my hart spring in vreugde en ek roep uit dat hoop nog leef. Elke pasgebore baba is 'n boodskapper van hoop. So ook is elke Nuwejaar, en 2014 wouldn t anders wees. Hou vas aan hoop, droom groot, neem risiko, omhels die onbekende, vrymoedigheid optree, en jy sal nooit spyt wees. Laat 2014 'n jaar van beslissende optrede en. SWAMI BODHANANDA 27 Desember 2013 Nieu-Delhi Rishi Visie 2014-program in Kerala Deepavali Boodskap van gurudev (2012) Deepavali Groete uit Sambodh Indië. Hier is die boodskap van SWAMI BODHANANDA Diwali / Deepavali is 'n fees van die ligte. Indië is 'n lewendige land en Hindoeïsme 'n dinamiese geloof. Diwali, die mees gevierde fees van Hindoes, is die viering van hoop oor hopeloosheid, bewaring oor verbruik, deel oor gierigheid, liefdevolle oor haat, spaar oor lenings, en wat oor met. Mitologies, Diwali is die herlewing van die euforie van Lord Rama se beslissende oorwinning oor demoon Ravana. Histories Diwali gee te kenne dat die integrasie van Indië in die Vediese paradigma. Vandaar vier Diwali Indië se eenheid en self-bewustheid as 'n unieke kultuur en beskawing. Vir die individu soeker, Ravana verteenwoordig sy / haar ego en Rama die hoër self. Die ego wolke die hoër self en die gebruik van die daaropvolgende verwarring ontvoer die hulpelose gedagte in die eiland van plesier en trots. Ten slotte word die hoër self beweer self met die hulp van selfdissipline (Lakshmana) en onbaatsugtige werk (Hanuman) en red die gedagte van ego se ballingskap en herstel die unie van vryheid en vreugde. Swami Bodhananda 10 November 2012 Die Sambodh Society Inc San Francisco Vedanta Retreat, New York, September 2012 September 2012, Vedanta Retreat, New York (Foto met vergunning: Tilak Agerwala) September 2012, Vedanta Retreat, New York (Foto met vergunning: Tilak Agerwala) stabiliteit in kennis (Lesing - klank stroom) Vedanta Sentrum vir Atlanta stabiliteit in kennis - Swami Bodhananda Klik om Luister Guru Purnima Boodskap 2012 van gurudev Guru is skepper, Guru is Onderhouer en Guru is vernietiger: Guru aftakel strukture van onkunde, koester positiewe waardes en inspireer kreatiewe denke en optrede. Guru leer in stilte en deur persoonlike voorbeeld. Guru is 'n oseaan van geluk en 'n stoorkamer van meerjarige wysheid. Guru is diep, rustige en al omhelsing. Guru is God, Guru is Self en Guru is leermeester. Guru is die deur na Goddelikheid. Guru is hoogste Bewussyn. Guru is sonder motief Barmhartigheid. Guru is wat dit kan uitlê geskrifte. Guru is pa, Guru is ma, Guru is vriend en Guru is die geliefde. Guru is 'n ware geneesheer en 'n effektiewe dokter. Guru genees die siekte van verbruikerswese en die blindheid van smal gees. Guru is die alchemis wat transformasie skep deur 'n aanraking, 'n gebaar, 'n blik of 'n woord. Guru is die natuur - die bosse, die heuwels, die wei, die dale, die woestyne, die riviere, die oseane, die lug, die son, die maan, die stars - dat leer deur net. Guru is ons asem, ons hartklop en ons bestaan Guru is die fluister van Atman in stilte. Guru is demandless liefde - 'n ruimte waar 'n miljoen blomme kan blom, 'n miljoen sonne kan losbreek en 'n miljoen swane kan neem op die vlug. Guru is vreugdevolle viering - Ananda utsava. Op hierdie dag, 3 Julie van die Aashadha maand, Shukla-paksha, pournami nag, ons Guru Sri veda vyasa gebore duisende jare gelede op 'n groen eiland liggies streel deur die silwerige waters van moeder Ganga. Die seun van 'n arm visser vrou, het hy grootgeword wese om die voorste geleerde en wyse van die dag en die stigter van Hindoe Dharma geword. Dharma is opgedoen deur 'n onuitputlike opvolging van die lewe, die beoefening van preseptore. Dharma vertolk moet word en beoefen volgens die behoeftes van die tye. Guru is die bron, die voertuig en die sender van Dharma. Shri. Veda vyasa is die eerste plek onder al Hindoe Goeroes. Aanhangers van Hindoe Dharma betaal hulle respekteer en gehoorsaamheid aan Sage vyasa op hierdie luisterryke dag te aanbid voor die voete van hul lewe Guru, deur te sing en die aanbied van dienste en herbevestig hul verbintenis tot die Guru tradisie en Dharma onderrig. AUM Sree GURUBHYO Namah. Swami Bodhananda Sambodh Sentrum vir Menslike Uitnemendheid Kalamazoo, Michigan Bron: Guru Purnima Boodskap op die geleentheid van Gurupurnima op 3 Julie 2012 Mt. Kailas Manasarovar Yatra Toe val die Yak in die rivier Guru Purnima Kontak Bron: Swami Bodhananda: Uitgestuur: Woensdag 13 Julie, 2011 01:35, New York op die viering van Gurupurnima op 15 Julie 2011 Geestelike en etiese strewes is die hoogste doelwitte in die lewe. Ontvou kinders geluk deur aktief interaksie met die wêreld is die betekenis van etiek en spiritualiteit. Luister oor die wysheid die self van 'n self besef Guru en nadenkend beoefening van die wysheid in ewigheid ontvou verhouding is die middel van self besef. Sage veda vyasa verteenwoordig die aanbreek van Vediese wysheid en word beskou as die guru wat die sistematiese onderrig van selfkennis geïnisieer deur 'n persoonlike praktyk en maatskaplike ingrypings. Veda vyasa het die Vedas in Indiese bewussyn en uitgelê sy wysheid deur talle kommentare en vertellings. Hy is Indië se bewuste bewaarder en waarde outeur. Op hierdie luisterryke geleentheid van veda vyasa se geboorte herdenking, 15 Julie, op die volmaan dag van die maand van Ashada, ons geestelike soekers uitgestrek op die lotus voete van ons Guru en soek die seëninge van alle ghoeroes wat gekom het en geseën mensdom. Jai Jai Gurudeva Swami Bodhananda Bron: Swami Bodhananda gestuur: Maandag, Julie 6, 2009 22:52:43, San Francisco Guru Brahma Guru Vishnu Guru Devo Maheshvarah Guru Saakshaat Param Brahma Tasmai Sri Gurave Namah. Guru wel skepper Brahma, Vishnu beskermer en bevryder Mahadeva, Guru is een met die transendentale Brahman wat my Atman Groeten uit na die hoogste Gurudeva. Guru is die verwyderaar van die duisternis, ons wakende oë, die hele insiggewend son van die wêreld. Guru is lig en liefde en lei ons om ons innerlike siel. Guru is 'n metafoor vir ons reis wat begin wanneer alles eindig. In 'n mistige oggend, in die middel van Ganga, in 'n wieg boot, energie en ervaring verenig in passievolle liefde. Die lente lug gedans met blydskap. Vuurvliegies vleg goue stof in opgewonde afwagting. Die blou lug gesluit sy miljoen oë in bedeesd skaamheid. Die Guru is gebore. Die aanbreek van die wysheid. Die mantras verborge gebly in die harte van die rishis. Wysheid begrawe in die mantras. Wêreld verlore in die duisternis. Sage vyasa gooi sy net soos sy vissers voorvaders gedoen het vir toekomstige geslagte, maar nou vir pêrels van wysheid. Die Vedas aan die lig gekom. Toe die middag van Vediese kultuur. Ons leef in 'n wêreld van metafore. Guru is ons metafoor vir die lewe. Vyasa is ons metafoor vir Guru. Liefde is ons metafoor vir vyasa. 'N Liefde wat blom in 'n wieg boot, op 'n golwende Ganga in 'n lente oggend. Bron: Swami Bodhananda gestuur: 10:00, 5 Junie 2008 Sambodh Sentrum vir Menslike Uitnemendheid, Kalamazoo, Michigan Hierdie jaar het die herdenking van Here veda vyasa se geboorte val op 18 Julie. Hy is gebore om die ou en gekreukelde Brahmaan Sage Parasara in die jong en mooi Fisher vrou Matsyagandhi. Die vakbond het in 'n lendelam boot, op 'n mistige oggend, oor die magtige Ganga. Dit was 'n ongelooflike geheimsinnige en unieke bevrugting. Die seun van die oseaan van kennis vergadering in vervoering, die dogter van die see van water. 'N seldsame vergadering van wysheid en avontuur van manlike passie en vroulike nuuskierigheid 'n unie van ervaring en jeug. Dit stel die grond vir die beste blom van Hindoe spiritualiteit, kultuur en briewe. Krishna (vyasa se voornaam) het grootgeword met sy ma te midde van die vissers folk in 'n sanderige eiland gestreel deur die kolk Ganga waters. Hy bemeester swem en visvang in die jong ouderdom self. Almal in die vissers gemeenskap was lief vir die donker dun seuntjie met groot oë, dik lippe, wye voorkop en krulhare. Krisjna was 'n pre versigtige kind. Sedert hy het grootgeword in 'n eiland is vyasa ook bekend as Dvaipayana, die eilande. Wanneer Krishna Dvaipayana was sewe jaar oud, sy pa, soos per 'n vorige ooreenkoms, verskyn en Ek neem hom weg en ingeskryf hom in 'n Gurukula vir Vedische studies. Die Gurukula gestig en gelei deur Parasara homself. Parasara is nie getroud is, was lam in een been en was die grootste lewende geleerde in Vedische interpretasies. Die jong vyasa onmiddellik het sy vader se persoonlike assistent en konstante metgesel. Parasara geleer net een tak van die Vedas, ander takke is gehou en geleer deur ander rishis soos Bharadhvaja, Atri, Visvamitra, Kasyapa, Aghora, et al. Mense wat aan verskillende stamme gebots dikwels in die naam van hulle gode aan grondgebied, beeste en goud te kry. Soos vyasa gegroei tot volle manlikheid, die vereniging van hierdie twis stamme met sy beroemde slagspreuk hy uiteengesit: Waarheid is Een, al interpretasies is baie. Hy het rondom die hele Aryavarta, uit Kaboel te Kolkota, die landmassa tussen die Himalajas en die Vindhyas, en het met verskillende rishis, hul tak van die Vedas ingesamel en dan saamgestel diegene liedere in vier volumes - Die Rik, die Yajus, die Saman en die Atharva Veda. Die sentrale praktyk van ons Vediese voorvaders was die Yagna en hulle het geglo in baie gode en in die konsep van ritme. Yajna is die subtiele wisselwerking tussen gode en mense in die vuur offer en ritme is die balans en harmonie wat bestaan in die heelal. Vyasa beklemtoon die idee van pluralistiese verdraagsaamheid en sedertdien het dit die hoogste ideale van Hindoeïsme is. Krishna Dvaipayana het die ere-titel veda vyasa as gevolg van sy yeomen diens aan die oorsaak van Veda - versamel, redigering, publishing en voortplantingsmateriaal. Vyasa se ma Matsyagandhi alias Satyavati uiteindelik getroud die heersende koning Santanu van die Kuru dinastie. Dit het vyasa in die maalstroom van politiek, wat hom 'n geleentheid om die praktiese uitvoerbaarheid van sy teorieë van ritme, Atma, Brahma, Yajna en dharma toets het. Vyasa het reeds tot die verstandhouding dat die individu is deel van 'n kosmiese netwerk en dat sy noodsaaklike aard is suiwer bewussyn kom. Om hierdie idees in 'n kontemporêre raamwerk bied vyasa het sy magnum opus - die Mahabharata. In hierdie epiese uitgebeeld vyasa menslike gees vasgevang in 'n onafwendbare web van netwerke en verhoudings die tragedie van menslike dwaasheid en die uiteindelike triomf van die menslike gees. Vyasa se karakterisering van Bhishma, Dharmaputra, Dhritarashtra, Duryodhana, KARNAR en Draupadi vasgevang ten volle die kompleksiteit en teenstrydighede van die menslike natuur. Vyasa se doel was om die aard en die werking van dharma in menslike interaksies te beskryf. Vyasa het die Brahma Sutras na die logika van sy teorie verduidelik dat die individu is die uiteindelike bron van alle waardes. Die individu is die bron van bestaan, kennis en vreugde. Die bewussyn wat funksioneer in die individu is die grond van elke verskynsel. Vyasa was 'n deeglike gaan spiritualist - wat Gees is die bron van materie, wat evolusie is die proses van die manifestering wat verborge en latente in bewussyn is. Die Bhagavad Gita, 'n deel van Mahabharata, is die kruin juweel van vyasa se filosofiese denke. Krishna, die vegter held, leer sy verward neef, Arjuna, die voorste boogskutter van sy tyd. Dit moet 'n mens sy / haar plig om die beste van dié vermoë en gewete te voer, ongeag die gevolge. As daar 'n keuse tussen dié welstand en die kollektiewe welsyn die held kies laasgenoemde wees. Die akteur is verantwoordelik vir sy optrede verrig as 'n oproep van die reg, maar het geen beheer oor die ontknoping van uitkoms die aksie, nie die akteur, word gemeet aan uitkoms, die akteur is vry van die aksie uitkoms ketting. Die Bhagavad Gita is 'n meesterlike uiteensetting van die verhouding tussen die akteur, aksie en uitkomste. 'N aksie gedoen uit plig is vry van die smet van die sonde, selfs al is dit 'n paar seer. 'N gevoel van plig gee duidelikheid vir keuse maak. 'N vegter is reg toe hy uit plig doodslaan. Vyasa deurweek sy halfbroers vroue is reg, want hy het dit uit 'n gevoel van plig. 'N Man middeljarige verkragting van 'n minderjarige meisie is 'n gruwel vir geen plig is betrokke in daardie veragtelike daad. Die impulsiewe daad van 'n verkragter of moordenaar is lynreg in stryd met die gewone prestasie van die reg. Losstaande prestasie van kinders plig, as 'n offer aan diegene skepper, is die sentrale leer van die Gita. Vyasa spandeer maande saam in die Badarika bos, sy toevlug sent re in die Himalajas. Hy geskryfde die meeste van sy werke is daar. Hy verkry 'n ander bynaam as gevolg daarvan - die bewoner van Badarika bos, Badarayana. Die agtien Puranas wat vyasa outeur wys hom in sy verbeeldingryke beste. Puranas uitbeeld menslike sake as 'n verstrengelde interaksie tussen gode, die mens, engele, rakshasas, asuras, gandharvas, kinneras, yakshas, diere, voëls, reptiele en selfs bome. Hulle kon kommunikeer en ken mekaar se taal. In plaas daarvan om te verduidelik elke menslike ervaring in terme van die procrustean bed van logika, vyasa het verbeelding as 'n instrument vir die interpretasie van ervaring en oorsaaklike verbindings. Dus, as 'n jong ongetroude meisie swanger raak, is dit nie haar onsedelike gedrag, maar die gevolg van haar belofte om 'n Gandharva in die verlede lewe, of die verdwaasd van 'n kragtige kinnara of God. As pasgebore kinders sterf een na die ander, die egpaar het 'n ooreenkoms te dien effekte in 'n vorige lewe en die tragedie is net verwag as gevolg van 'n voorafbepaalde plan. Wat is ervaar in die teater van die mens se lewe is net 'n skaduwee van wat gebeur het, gebeur en sal gebeur in ander teaters van die lewe. Menselewe winste 'n onpeilbare diepte - 'n hele paar spelers op verskeie vlakke betrokke is by die speel van selfs 'n enkele episode. Die Puranas beeld die lewe as 'n pullulating web van ingewikkelde patrone met duiselingwekkende dieptes, elke string wat 'n testament, karakter en individualiteit van sy eie. Lees vyasa s Puranas is 'n terapeutiese ervaring. Krishna Dvaipayana Badarayana veda vyasa is die stigter van Hindoeïsme, soos ons dit vandag ken. Hy het 'n lang produktiewe lewe. Hy was 'n denker, organiseerder, onderwyser, tolk, skrywer, berader, probleemoplossing, konsultant, politieke strateeg, instelling bouer, onvermoeide reisiger en bo alles 'n verligte meester. Daar is geen gebied van menslike aktiwiteit wat hy sy kop nie gestel en verryk. Hy is hoogste en die grootste profeet of Guru van Indië. Hy is Adi guru. Die tipies onderwyser. Deur die aanbied van eerbetoon aan sy heilige beeld ons ter ere van al Goeroes wat gekom het en geseën mensdom. Wanneer ons onthou Bhagavan veda vyasa besef ons die betekenis van die lofsang: Guru is skepper Brahmaa Guru is onderhouer Vishnu Guru is Verlosser Shiva Guru is inderdaad die hoogste trou tot by die Guru ons eerbetoon Liefde, Swami Bodhananda Sambodh Sentrum vir Menslike Uitnemendheid Kalamazoo, Michigan 10.00 is 5 Junie 2008 Bron: Swami Bodhananda gestuur: 11:42, 17 Julie 2007 San Francisco in 'n pluralistiese, bly tradisie, soos die Hindoe Wysheid tradisie, die rol van Guru is uiters belangrik. In so 'n kultuur wysheid is nie toegesluit in 'n boek, maar verhewe en tipies die boek kan wees. In sulke tradisies wysheid besit deur lewende Goeroes wat hul lewens toegewy aan die dissiplines van studie, besinning, praktyk en onderrig deur voorbeeldige gedrag. Elke Guru werd om sy / haar sout moet die waarheid direk ervaar en praat uit die gesag van persoonlike verligting. Die Sat Guru se woorde nie, laat uit die geheue geleer deur verrotting, maar uit die vars bronne van kontemplatiewe ervaring. Die ware guru geniet die vryheid om wysheid volgens die behoeftes van die tye en omstandighede te interpreteer sonder om die kern visie. Hy het alleen die duidelikheid en stabiliteit te spiritualiteit neem om die alledaagse sleur van praktiese lewe - om die werkplek, om die familie, om die gemeenskapslewe, akademici, en betrokke te raak in kreatiewe dialoog met opponerende geloofstelsels en aannames van die werklikheid. Die Hindoes glo dat van tyd tot tyd paradigmaskuiwe voorkom in die menslike verstand en magtige bewegings onder leiding van 'n groot inkarnasies / avataras herevalueer en herinterpreteer werklikheid en herdefinieer menslike aspirasies. Rama, Krishna, Boeddha en Gandhi, Moses, Jesus, Mohammed, Confucius, Newton, Darwin, Einstein et. al. was so epogale manifestasies van die Goddelike. Die Hindoes het die unieke geluk van 'n groot Goeroes verskyn van tyd tot tyd aan die Egeïese stalle van misverstand, korrupsie, verwarring, gierigheid en geweld skoon in menslike gedrag en gemeenskap lewe. Sage Yagnavalkya, Sage Vashishta, Sage Valmiki, veda vyasa, Gaudapadacharya, sankaracharya, Ramanujacharya, Madvacharya, Tulasidasa, Ramakrishna Paramahamsa, Swami Vivekananda, en Ramana Maharshi was 'n paar van hulle. Van al hierdie Hindoe Goeroes, die naam van Sage Badarayana Paraasara Krishna Dvaipayana veda vyasa, of eenvoudig, veda vyasa uitstaan as 'n baken lig deur millennia van Hindoe geskiedenis. Hy was die samesteller van vedas, en die skrywer van Mahabharata en Brahma Sutras. Hy het die stewige fondament van Hindoeïsme deur sy kristalhelder en onwrikbare leringe en onvermoeide toegewyde werk. Vyasa was 'n groot sintetiseerder en beklemtoon op mistieke stellings soos: ens in 'n multikulturele globale samelewing en wanneer wetenskap en tegnologie die rympies van elke kind en materiële vooruitgang die dominante mantra geword, vyasa se insigte en wysheid help om die beste in integreer al tradisies en stelsels van kennis en die skep van 'n verenigde visie van etiek, gedrag en betekenis vir menslike strewe. Ek het geen twyfel dat Sage vyasa se leerstellings al hoe meer relevant sal wees soos wat die wêreld raak meer geïntegreerde, komplekse en multi-kulturele. Op die luisterryke dag van Guru Purnima / vyasa Jayanti Ek wens almal van julle seëninge van alle Goeroes wat verskyn en nog hou wat op die planeet om te leer en verlig die mensdom. Jai Gurudeva Jai Sri vyasa Bhagavan Jai Sri sankaracharya Liefde, Swami Bodhananda Bron: Swami Bodhananda gestuur: 30 Junie 2006, Kalamazoo, Michigan, Op die geleentheid van vyasa Purnima op 10 Julie 2006 Die geboorte herdenking van Sri veda vyasa val op die 10de van Julie. Hy is 5000 jaar gelede gebore om 'n Fisher vrou, in 'n eiland. Sy pa was 'n Brahmaan geleerde genoem Parasara. Van so 'n nederige afkoms vyasa gegroei tot die grootste geestelike en etiese leermeester van Indië geword. Hy is die stigter van Hindoeïsme as ons oefen dit vandag. Hindoes noem hom Adi Guru, die ou onderwyser. . . .
No comments:
Post a Comment